امرز که یازده روز تا بیست و چهار سالگی دارم، باید یادم بماند، برای همیشه، که مثل اغلب آدم بزرگ ها نشوم. باید همیشه یادم بماند، ارزش با جان و روح آدمیست. نه با جا، نه با لباس. باید یاد بگیرم قدرتمندِ احمق نباشم! کثیفِ حرص نداشته باشم. 





  حرفم تکراریه! میدونم ولی امروز جلسه ای بود در مورد امداد و نجات بعد از زلزله، من کوچیک ترین عضو اون جمع بودم. دعوا سر این بود که این گروه که ماها باشیم(که خودمون نماینده بودیم) چند تا نماینده توی فرماندهی داشته باشن، نمی گم بحث بی اهمیتیه، ولی خیلی ناراحت شدم. یک کلام حرف از برنامه ریزی برای امداد و آموزش نیرو و .... نشد. 

نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

adama yadehon mire!

میم چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 09:25 ب.ظ http://mim-mim.blogfa.com

فکر کنم هنوز باید بگم پیشاپیش، تولدت مبارک.
آپم دوست داشتی سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد