بعد از چهار سال که خواهرم رفت و اومد تازه امروز فهمیدم این سخت که روزا حس میکنم مال چیه. 

 این دفعه که رفت درست مثل بار اول بود. شاید چون دورتر شدنای بعدیشو میبینم.

 دو سال میگذره و هنوز خرداد ! ...

 بوی خون میده.

 هواش سنگینه...

 

 همش، فقط بغل میخوام.

 

 دلتنگی و دلتنگی ... میخورد به مغز روح آدمیزاد.

 


 زود .. خیلی زود... خیلی بزرگ شدی ... کوچکم ..


 بســـــــــــــــیـــــــــــــــــار نازنین هستم.

 حرصتون گرفت؟


 دلم شور داره.


 شبیه:

 

دلم شور میزد .

همیشه.

می ترسیدم این بلور نازک

این بلور شفاف

در خواب

 بازیگوشی

از دستم بلغزد

  گم شود

دلم همیشه شور ترا می زد

می ترسیدم که گم شوی

و راه خانه را ندانی

و راه بازگشت به مرا ندانی

می ترسیدم

نکند یک عمر بی تو بگذرد

بدون گامهایت

خنده هایت

واژه هایت

گرمایت

 

از : آنیتا گلزار


  شایدم شبیه این نیست .

  پدرم شب ها که از راهرو رد میشود دستش را میکشد به دیوار اتاق من. نمیداند اما صدایش این ور دیوار میاید. کاش کسی به او میگفت که من عاشق این کارش هستم. این که شب بیدار است. این که هست. درست همین جا.. کاش بداند چقدر دوستش میدارم. کاش بداند همیشه سرم را بالا میگیرم و میگویم پدر من فقط سی سال داشت که در شهر غریب رئیس فلان اداره بود..
 
 ممنون محمدرضا !

 

روح من کم سال است .

 کدوم نامردی، کی تاریخ، اومد و گفت قانون؟

 کدوم بی خردی گفت بیاین خاک رو تیکه کنیم و هر تیکه باشه مال یکی؟

و چی شد که برای بودن توی هلند باید از یه سری آدم اجازه بگیرم؟  زمین مال منه.

 اونی که انداخت سر زبونا که مدرسه خوبه و همین یکی فقط خوبه کیه؟

 کی خوب شد... کی دزدی... کی....

 خل میکنن این محدودیت ای قراردادیه احمقانه.


 من پیشنهاد بهتری ندارم.



ادامه مطلب ...

پانویس این نوشته تقدیم میشود به برادرم،خانواده ام و خانه همسایه.

 چند روز بود از خودم شاکی بودم که چرا بی پروا نیستم.

 چرا مثل قدیما بلند پرواز نیستم، احتیاط میکنم.. میترسم.. مکث میکنم. فکر میکنم.

 یا چرا از اون بکری که میخواستم دورم..

 

 امشب به صرف فیلم و دوستی مهمون دوستم بودم. 

 فیلم بکر بکر .. وحشی وحشی... 

 قلقلکم داد.

 

 همیشه کتابی رو که باید به موقع میخونی .. فیلمی رو که باید به موقع میبینی و به موقع با دوستت میشینی.


 ممنونم.


 پانویس:

 و در سخت ترین شرایط افرادی هستند که آغوش گرم، حرف های خوب و حضور درمان گر دارند. آنها که معجزه میدانند.

 

 

پرانتز!

 یه روز دیگه (کسی) عاشق نیست..

گل

 دم در زنگ میزنن.. با اخم تخم میرم جواب میدم ..

 - بله ؟

 - مینا خانوم هستن؟

 - کرمان نیستن. شما؟

 خودشو معرفی میکنه..

 میرم دم در .. یه زن و شوهر با یه شاخه گل سفید اونجان.

 - اومدیم روز مادر و به مامانت تبریک بگیم.

 گل و میدن و هر چی اصرار میکنم تو نمیان.

 میمونم توی کوچه تا دور بزنن.

 آقاه پیاده میشه یه گل میده بهم. میگه من این و میدم به تو.

 ذوق مرگ میشم. یاد چند سال پیش میافتم که روز زن بود رفتیم کنسرت، کنار صف ورود به سالن یه آقا به همه ی خانوما گل میداد. رز قرمز. با خودم فک کردم من که خیلی بچه ام.. دستمو نبردم که گل و بگیرم. آقاه دنبالم اومد و به اصرار بهم گل داد. من زیااااد خوشحال شدم.

 

 خلاصه همیشه روز زن دلم یه تبریک متفاوت یا یه همچین چیزی میخواست.  به این آقا ارادت خاصی دارم. یه بارم شنیدم به مامانم میگفت دخترتون خیلی ماهه. تاثیرشو روی فضا میذاره.


  گل چسبید. زیاد.





 پی اس:

 پیشنهاد میشود قبل از انجام هر کاری این دو سوال را از خود بپرسید.

 یک: آیا تخمش را دارم؟

 دو: که چی؟

 ممکنه جواب ندی

 ممکنه جواب بدی و قعطش کنی

 ممکنه اشغالش کنی

 ممکنه دیر جواب بدی

 ممکنه سر بالا جواب بدی

 ممکنه عادی باشی

 

 ممکن نیست زنگ بزنم.



 پی اس:

 شما که عشقتان زندگیست

 شما را لینک میدهم به وبلاگ خواهر شیرینم که از فرشته ای نوشته است که هر بار خواستم چیزی برایش بنویسم نشد! و این میشود که حتی گاهی که خواب است صدایش میکنم ، زانو میزنم و دستش را میبوسم . 


 همیشه فکر میکنم باید در این دنیا کار خاصی انجام دهم که زاده این موجود خارق العاده هستم.