عنوان ندارد

 خوابمم نمیاد چه برسه به اونایی که زندانن!

دست منه بر دهنم

زین دو هزاران من و ما٬ ای عجبا من چه منم

گوش بنه عربده را٬ دست منه بر دهنم

چونک من از دست شدم٬ در ره من شیشه منه

ور بنهی پا بنهم٬ هر چه بیابم شکنم

آن که ایده آل گرایید..

 سینا میگه:

 آن که ایده آل گرایید / گاوش زایید و دیری نپایید


 بنده شخصاً تأکیدی بر ادعای ایشون.

آخر ویکتوریا

 میدونی آخر ویکتوریا چی میشه؟!

 آره. امام زمون ظهور میکنه بس که فساد زیاد شده.

انسان ها دو دسته اند.

 انسان ها دو دسته اند:

 ۱ـ خودکفا

 ۲ـ دیگرکفا

 دسته ی دوم به دو دسته ی:

 الف ـ مؤنث

 ب ـ مذکر

تقسیم میشوند.

بم

 آن زلزله ای که خانه را لرزاند          گفتن نتوان که با دلم چون کرد


 سالروز زلزله ی بمه. یاد و خاطره ی همه ی عزیزای از دست رفته گرامی..

 میخواستم حرفی از اونایی که موندن و اونایی که کمک کردن بزنم اما هی نوشتم و هی پاک کردم...

 فرزانه.. پونه.. بابک.. شیفته..

دلتنگ

 نشد که برم.

 همه ی اونایی که به امید دیدنتون کلی شاد بودم٬ و همه ی اونایی که دور از منین٬ دوست داشتم دنیا اون قدر کوچیک بود که کنار هم زندگی میکردیم و بینمون کیلومترها فاصله نبود.

Dear Me

Dear me !
Welcome back

حجاب دلبرانه !

 به نظرتون اینایی که محکم چادر میپوشن و بعد قر و غمیش میاین و از همه ی تکنیک های دلبری!!! استفاده میکنن خودشون و مسخره میکنن یا حجابو؟