خر همون خره، پالونش عوض شده! پالونشم که عوض نشده بود!

 کتایون عزیزم. 

 آدم ها، عوض نمی شوند. تو مواظب من باش. تو احساسم را عیان مگذار. 

دور بایست. محتاط باش. 

رویم را به موقع بگردان. به موقع کنارم بکش. 





قصاب ها به سر بریدن عادت میکنند. 

نظرات 3 + ارسال نظر
mim سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

قصاب ها ماهر می شوند ? بلی .
اونقد گستره فکر وسیعی داری که آدم روش نشه اظهار فضل کنه.
اما با دیدی که من دارم و محدود هم هست, آدما تغییر میکنن, و توی این تغییر میبینن که دیگران هم تغییر کردن, هرچند فقط دید خودشون تغییر کرده باشه, آدما عوض میشن و شروع عوض شدن از درونشونه... آدما بله, عوضی هم میشن

عادت می کنند

نستو سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

مواظب منم باش.

عزیزم دردات بشم. تو بیا من خودم مواظبتم

میم سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

پالون خر عوض شه نهایتا روحیش عوض میشه?!

Be nazar nemiad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد