کرمون یه عالمه ستاره داره. همیشه وقتی زیر آسمون میخوابم ان قدر نگاه می کنم تا شهاب ببینم، بعد آرزو می کنم و می خوابم. یا قبلش خوابم میبره. 

شهابا همیشه آرزوهامو می دن. 

 این دفعه چشامو بستم. با چشم بسته با بچه ها حرف زدم. ترس این که شهاب ببینم و یهو آرزو کنم. 

 این و از شهابا نمی خوام. نمی خوام توی رودربایسی بندازمشون. میخوام خودت شعورت برسه که بهترین دوستم بودی و من دلم برات تنگ شده. 


آی هِیت دَت آی  کِر ابوت مای پُستز.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

عاشق جمله هاتم دختر
"نمی خوام تو رودربایسی بندازمشون"

نستو سه‌شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 04:15 ب.ظ

شهابا چه ساعتی رد میشن ؟

تو شهاب نمیخوای. خودم هستم. جون بخواه.

مدی شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

ترانه بر افتو از مسعود بختیاری
http://s1.picofile.com/file/7550608167/barafto_1_www_BONGMUSIC_ir_.wma.html

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

لینک قبلی کامل نبود آهنگش، این کامله
http://heyjar.persiangig.com/Barafto/barafto.mp3

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد