دلم برای حس

           "ناز انگشتای بارون تو باغم می کنه"

تنگ شده . دلم این حضور رو می خواد ...

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

آخ گفتی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

یه چیز تازه بنویس.....

Ali شنبه 4 آذر 1391 ساعت 09:14 ق.ظ

خانوم اون شامپو هاى رفع سفیدى مو قیمتشون چنده؟

mim شنبه 1 تیر 1392 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام بازم,

این هم روایتیست ازیه دوست
روان
"طولانی ترین عکس را
از درختان
رودخانه گرفته بود"
گاهی فکر میکنم اگه حرف میزدیم، میتونستم ازت بپرسم به نظر تو مفهوم عاشقانه میتونه نسبی باشه؟
معنی عبارت کامنت عاشقانه چطور؟
اینکه یه کامنت خالی هم میتونه عاشقانه باشه؟
شعر بالا چطور؟ بود؟ رود عاشقه؟یا درختا می تونن عاشق باشن؟
الان که دم صبح شد ه چغوکا دارن می خونن و از نظر من عاشقن،هستن یعنی؟
اینکه دیگه سر نزدی، اینکه کامنت عاشقانه نذارم -
نمی دونم فقط دلم گرفته یا شاکیم
کلمه سختیه عاشقانه
و برای من که نگاه هم عا...
و باید فکر کنم دیگه نباس کامنت عاشقانه بذارم
ثبت ساعت 5 صبح یک روز شنبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد