گل

 دم در زنگ میزنن.. با اخم تخم میرم جواب میدم ..

 - بله ؟

 - مینا خانوم هستن؟

 - کرمان نیستن. شما؟

 خودشو معرفی میکنه..

 میرم دم در .. یه زن و شوهر با یه شاخه گل سفید اونجان.

 - اومدیم روز مادر و به مامانت تبریک بگیم.

 گل و میدن و هر چی اصرار میکنم تو نمیان.

 میمونم توی کوچه تا دور بزنن.

 آقاه پیاده میشه یه گل میده بهم. میگه من این و میدم به تو.

 ذوق مرگ میشم. یاد چند سال پیش میافتم که روز زن بود رفتیم کنسرت، کنار صف ورود به سالن یه آقا به همه ی خانوما گل میداد. رز قرمز. با خودم فک کردم من که خیلی بچه ام.. دستمو نبردم که گل و بگیرم. آقاه دنبالم اومد و به اصرار بهم گل داد. من زیااااد خوشحال شدم.

 

 خلاصه همیشه روز زن دلم یه تبریک متفاوت یا یه همچین چیزی میخواست.  به این آقا ارادت خاصی دارم. یه بارم شنیدم به مامانم میگفت دخترتون خیلی ماهه. تاثیرشو روی فضا میذاره.


  گل چسبید. زیاد.





 پی اس:

 پیشنهاد میشود قبل از انجام هر کاری این دو سوال را از خود بپرسید.

 یک: آیا تخمش را دارم؟

 دو: که چی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
کورش چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

الهی. روزت مبارک :*

قربون شما بشم من

روناک چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

یه بوس از طرف من به مامان!!!

بووووووووووووووس

ورش نداری برای خودت کیتان خانوم!

خوب یه دونه به خودم بده :(

علی جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

پودر سفید کننده دندان , کیلوئی چنده؟
شتر مرغاتون چی ؟ تخمشم دارن یا نه !؟
(;

شما طالب باشن پیدا میشه

[ بدون نام ] جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

Bebakhshen, mikhastam rajebe tashilat bankie in ahagi parvareshe shotor morgheton soal konam !:D

احسان چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

یادمه یه روزی در یه مغازه اسم پسر بچه ر برای صدور رسید میخواستم.به پسر بچه گفتم آقای؟؟؟گفت اسم بابام بگم؟؟خشکم زد.گفتم نه عزیزم.تو خودتم آقایی.هیچ وقت یادم نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد