شعر گونه های من ۱۰

 نه!

 محال است فرقی بکند...

 حالا هی بیا و برو.


 اصلا هی نیا!

 فرقی نمیکند.

 آب که از سر گذشت، دیگر به جوی باز نمیگردد!

 

 

 پانویس:

 چه کار دارین بچه رو...

 ( س... )

 در زندان ها آلویز مجانی توزیع میشود؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

.
تو این زندونی که ما توشیم اساسا نه!

روناک پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

منم تو این مدت بعد انتخابات همش به همین فکر می کردم...و غصه م می شد!

مهرزاد مهراندیش دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

هی آب از سر من می گذرد
هی نمی آیی!

آرمان دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

ساده می نویسی اما گزنده
قشنگ بود از همه شون خوشم اومد

امیل یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

کتایون این بخش نوشته هات با عنوان "شعرگونه های من" چقدر قشنگه و چقدر دوست دارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد