صفر حدی ( ریاضیات )

 

احتمالا این دنیای من جهنم دنیای دیگریست

جهنمی که من با همه ی امکانات محکومم به بی انگیزگی ... 

 کمال گرایی و رخوت یکجا


 لیست های از کارهای انجام نشده ، ایده های کوچیک و بزرگ

و چس مثقال انرژی

و اپسیلون پشتکار 


٢٤ سالممه، نمیدونم ینی کجای زندگی. یننی دیر یا زود؟

امیدوارم یه روز این پست رو بخونم و به امروزم بخندم، فکر کنم چه همه کارای بزرگی انجام دادم و چه همه کار های بزرگی هنوز می خوام انجام بدم.چند صد تا از سر اون لیستا پاره کردم،چه همه دنیا رو حای بهتری کردم... چقدر راضیم از خودم! چقدر با هم رفیقیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
Benshin چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 08:41 ق.ظ

دقیقن منم یه همچین حالی دارم

sanaz پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:50 ب.ظ

koor khodet nabash binae mardomm!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد